VYHLEDÁVAČ
AKTUALITY
Nejnovější fotografie:
Vtip týdne:
Sypač
Náhodné parkoviště:
Asten Nobis
Uživatelé na chatu:

ANKETA
Do které z těchto zemí jezdíte nejraději?

FORUM
19.03.2018 / 19:04

Slang řidičů

Slang řidičů

Zdravím všechny,
Jmenuji se Lenka Břížďalová a studuji na ZČU v Plzni. Dělám bakalářskou práci na téma "Slang řidičů kamionů a autobusů" a chtěla bych vás touto cestou poprosit o slova, která užíváte dnes a denně, či jen zřídka..., zkrátka slova, která používáte mezi sebou.
Vím, že už tu jednou podobná žádost byla, když vás paní Katka prosila o pomoc při tvorbě knížky pro děti. Pokud by vás napadly nějaké výrazy (ať už tam zazněly a nebo ne), prosím, napište mi buď sem, na facebook: Lenka Břížďalová a nebo na email l.brizdalova@seznam.cz.
Předem děkuji za vaše příspěvky a vaši pomoc.
Lenka :-)

Zakladatel: Lenča 

mateo
19.03.2018 / 21:29
Ahoj Lenco,no zalezi na tom,jestli jsi blondis nebo bruneta,jak trefne pise jeden uzasny kolega zde.No radeji nepis,ze jsi blondis a urcite se ti bude venovat

JanKolodej
19.03.2018 / 21:31
Kozel - tahač bez návěsu, šutr - magnet na tahograf, benga - policajti, ochrancik - sekuritak,

mateo
19.03.2018 / 21:33
Chyba,radeji napis,ze jsi blondis

Lenča
19.03.2018 / 22:02
Mateo: pobavil jsi :-D netušila jsem, že budoucnost mé bakalářské práce a potažmo i má závisí na barvě mých vlasů :-D Pro tvůj klid, jsem přírodní blondýna, ale už jsem stihla vystřídat i hnědou, černou a zrzavou... :-D

mateo
19.03.2018 / 22:28
Lenco,no to ja jsem klidny,a blond je krasna.No hlavne to potesi kolegu kolomaznika.No a proc jsi se rozhodla prave pro toto tema?

Drunny
20.03.2018 / 00:06
Ahoj, uz nevim kde, ale kdyz budes chvilku hledat, tak to tu urcite najdes - bylo zalozeny podobny vlakno, kde nekdo hledal to samy pro nejakou detskou knizku a bylo tam toho celkem dost, tak se mrkni;)

mateo
20.03.2018 / 00:28
Lenco,tak k tomu se neda co dodat...

kolomaznik (-neregistrovaný-)
20.03.2018 / 00:56