VYHLEDÁVAČ
AKTUALITY
Nejnovější fotografie:
Vtip týdne:
Sypač
Náhodné parkoviště:
parkoviště Bouchalka
Uživatelé na chatu:

ANKETA
Do které z těchto zemí jezdíte nejraději?

FORUM
13.12.2019 / 19:19

Baterky Volvo

Baterky Volvo

Čau, mám takovou otázku.. Mám nové baterky cca 2 měsíce.. Moje otázka zní vydrži když na ně poběží bufik + lednice cca 7 hod? Dík za rady (jsem začátečník a v autě spím tak jednou za měsíc)

Zakladatel: Ondraru 

mateo
13.12.2019 / 20:01
To vis ze jo

Ondraru
13.12.2019 / 20:04
Dík, bude se mi líp spát když budu vědět že ráno nastartuju
:)

jozin
13.12.2019 / 22:33
Mám to pět let.treti baterky.v autě spím denně.nejake řady asi mám.vytahuj klíč z zapalování hned jak zastavíš.neni důvod ho mít ve spinacce celý víkend.casta chyba truckeru.vse funguje bez klíče.okna. rádio.sibr zásuvky...dobíjet všechny ty kokotiny jako noťas můžeš počas jízdy už a ne jak vikendujes.atp...

sibrsibr
14.12.2019 / 09:01
Když za jízdy dobíjí notas tak mi určité nevydrží celý víkend. Když vytáhnou klíček tak neotevru okna... Klíček nevytahuji, donijim notas v zimě mám opuštěné vše. Nezavysloiu klínu nemám. Baterky teď 3 zimu a po dvanácti hodinách naststtuju vždy. Ale nejezdim nikam, kde bývá.přes minus 10. O víkendu se v neděli dopoledne kouknu na hodnoty baterek do palubního počítače a podle potřeby na hodinu natočim, nebo nic...

jozin
14.12.2019 / 09:49
Klíč má abnormální odběr proudu sám o sobě.jen Neználek ho tam nechává.proc bys neotevřel okno netuším.me funguje vše bez klíče stejně tak i ostatním na firmě.tak nevím co máš za plecku.startovat co dvanáct hodin totální hovadina a jeden z důvodu proč nestojím víkend kabinu vedle kabiny by mě jeblo stát vedle takeho cypa co rachotimotorem půl dne

sibrsibr
15.12.2019 / 07:18
Jen úplný hlupák je přesvědčen že elektryku mají zapomenou všechny auta stejně.

jozin
15.12.2019 / 12:28